GRATULERER

Gratulerer med Dagen I Går

og Gratulerer til dere som har Vunnet

Lykkeutfordringen er Trukket

på Godt Gammeldags Vis

med håndskrevne  lapper i Hatt

en etter en med vitner

og alt akkurat slik det skal være

garantert uten at noen kan

beskyldes for juks eller bedrageri

TUSEN HJERTELIG TAKK

til alle som har bidratt med

flotte gode fine ord i

strikkespinns Lykkeutfordring

Må jo Bare si noen Velvalgte Ord

-som seg hør og bør-

det er en flott samling av lykkemomenter

som vi kan ta frem og styrke oss på

når livet butter i mot

eller byr på tunge stunder

alle disse hverdagslige jordnære lykkeglimt

gjør iallefall meg glad å lese

så selv om dette ikke akkurat er en masteroppgave

vil jeg likevel konkludere med at det er de små tingene som gjelder

de nære relasjonene og gode øyeblikk som gir oss lykke i livet

TAMTARATAM-TAMTARATAM

BAM BAM RAMMELIRAM

Aud Har Vunnet dette:

Frøken Bittersøt har Vunnet dette:

Randi har Vunnet:

Matilde har Vunnet:

Hege har Vunnet:

Marianne har Vunnet:

May-Lis har Vunnet:

Emilie har Vunnet:

Bodil har Vunnet:

GRATULERER

APPLAUDERER

måtte premiene bringe dere alle litt ekstra glede

og kanskje et lykkeglimt i hverdagen

send inn fullstendig navn og postadresse

så skal premiene lande i postkassa di

så snart som bare mulig

HIPP HIPP HURRA

håper vi at noen blir glad

og dere andre

kan glede dere med å lese

alle de flotte lykkekommentarene

Ha ei Rikitg God Strikkeuke:-)

-unnskyld: Strikkehelg, -skulle det være

kjentes nesten som det var mandag i dag

men jammen så er det visst helg:-)

5 thoughts on “GRATULERER

  1. Jippi – garn OG pinner. Tusen takk. Tenk at jeg skal få meg bambuspinner 🙂 Det har vært et ønske lenge, men jeg har liksom ikke unnt meg det siden jeg har haugevis av arve-pinner i alle tykkelser. Dette var en hyggelig overraskelse.

Legg igjen en kommentar

