GeriljaBroderi !!!

Nye prosjekt er Stadig på Gang

Her har jeg hatt Geriljabroderi på Fang

Stadig på Søken etter ulike Uttrykksmåter

Geriljabroderiet er Særdeles  og Sådan Perfekt

selv for den som ei broderer, kanskje spesielt for den som ei broderer

Geriljabroderi kan nemlig alle mestre, hør bare her hvordan reglene er:

GERILJABRODERISTENS 9 BUD:

1. Du skal Brodere Sannheten om Deg og dine Venner

2. Du skal Overskjære Broderiets Hang til Nusselighetens og Religionens Klamme Føtter.

3. Man kan aldri Brodere en Sinnstilstand Nedrig Nok.

4. Du skal Aldri Såre din Neste med Mindre enn Fem Sting.

5. Du skal Elske og Forakte Broderitradisjonen, og Hate og Beundre den Huslige Fliden.

6. Du skal Aldri kopiere andres Broderier, eller Brodere Prefabrikerte Kit.

7. Unngå Aldri å Utbrodere Skandaler.

8. Du skal Aldri Angre.

9. Du skal Sorgløst kunne Brenne ditt Broderi, men Gladelig ta vare på Rammen.

Vil Du Lese og Vite mer, sjekk her: Geriljabroderi.com.

dessuten er det bare å google eller surfe internettet og facebooken så finner du masse mer…

Geriljabroderi er nemlig foressten et registrert varemerke som ikke kan benyttes på arbeider eller prosjekter som ikke er generert gjennom dem.

Har vært litt i tvil angående mine egne prosjekt, men ser på det hele som et begrep så får man heller arrestere meg hvis jeg har gjort noe galt. Gleden ved å Geriljabrodere kan iallefall ingen ta fra meg for jeg vil foressten gjerne være med i det gode selskap.

Dessuten og nettopp av den grunn har Strikkespinnersken vært i kontakt med Geriljabroderistene og vil herved bidra til å spre gleden ved geriljabroderi som en egen kunstart. Geriljabroderistene har sågar arrangert flere utstillinger, så hvis jeg får anledning engang skal jeg jammen hive meg med der, allernådigst -værsåsnill-, for du verden hvor mye dritt og tull og faenskap man kan presentere der. Ord som man aldri ville turt å ta i sin munn, spinnville tanker og hva som helst som måtte falle en inn.

Boka deres anbefales på det sterkeste, stappfull av inspirasjon , men pass deg om du tilhører gruppen «Sart Sjel» Da skal du bare like godt holde deg langt unna helt fra begynnelsen av. Fandenivoldske, Fantastiske Broderier er det, som rammer hardt og nådeløst i kropp og sinn.

Her er Min: aller første ferdige da:

-men bare Vent, jeg har nemlig mer på gang!!

Ha en flott SØNDAGSKVELD!

One thought on “GeriljaBroderi !!!

  1. Geriljabroderi er gøy!
    Visste ikke at de hadde registrert det som varemerke. Da skal jeg passe på så jeg ikke bruker begrepet når jeg broderer. Men nå følger heller ikke jeg reglene helt da. Jeg er prøver heller å være litt frekk i det jeg gjør. 😉

Legg igjen en kommentar

