Hva er det jeg strikker

Hva er det egentlig jeg strikker

mon tro?   -nesten så jeg begynner å lure selv

spesiellt fordi jeg ikke rekker så mye på en kveld

skjønner godt at noen tror det skal bli en hals som

man kan snurre en uendlighet av ganger rundt og rundt

omkring et lite hode eller en tynn og laaang hals

Mitu på pinnestr. 4 eller var det 3,5 ???

-er egentlig ikke så nøye….

men strikkefastheten er sånn ca. 22 masker på 10 centimeter

så kan du jo bare regne selv !!!

Blir aldri ferdig

Vokser uendelig sakte

440 masker

ribbestrikk rundt og rundt

og nåde deg hvis du har greid å bli vridd

Men se her det har visst gått bra

her er vi på tredje nøstet

Så får vi se da

om mine beregninger stemmer

og strikkesaken blir slik den skal

strikke og strikke

strikke og strikke

to rett og to vrang

strikke

strik…

GODKVELD:-)

 

P.S.

Tusen Tusen hjertelig takk for nydelige fine Lykkebeskrivelser, spre ordet og kom med fler, det er virkelig noe å ta frem når deppen dupper og trykker en ned