Det er ikke Det

Det er ikke Det, -At jeg ikke har gjort noenting

Det er bare Det, -At jeg ikke har blogget noenting

Det er bare Slik det er, av og til, og noen ganger…

 

mEN jeg Lever eNnu, selv om det har vært litt stillE her ei sTund

Får bare håpe nå at Vårsola greier å spre litt mer

strikkespinnbloggeri-inspirasjon Inn i mitt dystre Sinn…

 

-det skjer da så mye hele tiden at jeg blir aldeles matt, men nå har jeg satt

meg ned for å bestemme

meg for hvilken modell jeg skal

velge meg som årets Påskestrikk

 

Du vet vel at:

man i påsken skal ha ei ega strikking som egner seg dertil

og som man skal kose seg ekstra med, akkurat som når ungene

skal sette seg ned å kose seg med påske-egget sitt????

Det er nemlig en strikkers privilegium

Å unne seg ei ny og ekstra god påskestrikking

Helt uavhengig av

Hvor mange andre prosjekt

Man måtte hA LIGGENDE….

 

Her har jeg funnet frem Pt Design nr. 112:

Og så har jeg Valgt meg ut Naturhvitt SUMATRA

og Alpaca Silk , Pt Sumatra er et litt tykkere Bomullsgarn

som leveres i 50 g nøster à ca. 85 m

med en veiledende strikkefasthet på

18 masker = 10 cm

på pinnestørrelse 4,5 – 5mm.

Så vet vi det! og at Garnet,

eller Plagget kan vaskes på 60 grader

noe som er veldig kjekt, spør du meg

Nå gjenstår bare å Velge Modell

For det var nemlig mye fint inni her

Denne for eksempel,

-eller denne:

Eller hvis du vil

Kan du bare Se Selv!

Herved ønskes Alle en riktig god Kveld!

3 thoughts on “Det er ikke Det

Legg igjen en kommentar

