TupperStrikk

I Morgen Den Dag arrangeres

sesonges siste Strikkekafè

Kl. 18.00, hos knitting.no

Blir det Skikkelig Tupperstrikk

Med Åpen Butikk og

TupperwareStrikk

Her er mitt Nye Opplegg i Grått

Håper at det Blir litt Flott

For når jeg Sitter på Strikkekafè må jeg nemlig ha ei strikking

som bare kan strikkes uten å tenke

for fokus og konsentrasjon befinner seg nemlig som oftest

et helt annet sted, og jeg er visst ikke alene om det

-noen fler som har måttet rekke opp det

man strikket på siste strikkekafè????

One thought on “TupperStrikk

  1. Rekker opp hånden og tilstår. Jeg må også ha superenkle spøt hvis jeg skal være sosial samtidig. Ellers blir det mage kreative feil. 😉

    Ønsker deg en god helg.

Legg igjen en kommentar

