Strikkehjelp i en Fei

Hipp Hurra for Strikkehjelpen og Meg

Vi har nemlig strikket en Splitter ny Shorts i en Fei

Den som har strikket mest, var nok slett ikke jeg

Anledningen er, når Sant skal Sies

Undertegnede skal nemlig Avbildes

Ut på tur for Adresseavisens PåskeBilag

Klart man må ha

En splitter Ny Strikkeshorts på seg Da

Denne helga drar vi nemlig til Fjells

Med Hele Avisa på slep

-å hjelp!

Problemstillingen Min

Når jeg nå først liksom skal være så fin

Hvordan jeg Nå All Verden Skal jeg få

Fotografens Fokus til Å

Flytte seg fra Hytteliv

til Nyshortsen Min som jeg har På ???

Strikkeshortsen er Pt Design nr.109

Med Pt5 på pinnenummer 3,5

Så Vet du det

I tilfelle du Skulle bli fristet

Hahah….

-går fort det blir påske og no

GOD HELG!!!

P.S. Min Shorts er strikket med Mørk Brun, Rosa, Orange og Gul

mens det i oppskriften kun er brukt 3 farger.

Her er foressten en sommerversjon

Hvis du heller vil satse på den….

P.S.2. Trenger da ikke være 16-årig sylfide for å gå med strikkeshorts

også Førtiårsgamle Kjerringer og Halvgamle Gubber

kan vel bruke slike, eller????? (har jeg bomma nå???)

3 thoughts on “Strikkehjelp i en Fei

  1. Tøff den. Men er ikke helt sikker på om jeg hadde våget å ta meg en tur på byen i den. Jentene mine hadde vel ikke villet vedkjenne at jeg var moren deres, tenker jeg. Men det er jo en super ullbukse, da.

  2. Du har ikke bomma:-)Førti års gamle «kjerringer» kan også gå i den shortsen.Æ e ei sånn «kjerring»og går myyye i shorts.Kult syns æ.Din va vældi tøff da:-))Med hilsen Nina (ooveer førti,og ikke kjerring)

Legg igjen en kommentar

