Værsågod Neste

Jeg fortsetter her min lille presentasjon

av OFAantrekk totusenogtolv

Ut med den Tredje

Inn med den Fjerde

Neste Værsågod

Nok en Cupcake denne gang

med Jordbærsmak

Strikket av Sulka

Så Deilig og Myk

Velbekomme Værsågod å Smak

Overdelen er Gullfarget Bolero

Strikket av PUNO på Tvers

Mønsteret her er en utfordring å tegne

-Veldig greit med strikkehjelp som greier

Å strikke slik jeg tenker

Takk for det, -jeg er glad dåkk finns!

(-det skulle bare vært mulig å kople en skriver rett fra hodet ditt!

-så hadde det vært så greit, var det ei som sa. -og jeg vet det nok

og du verden så snedig det hadde vært)

På Bena har hun ei Strikkebukse

med høyt liv i ribb

Garnet er Baby Silk

Usedvanlig Fint

Hele antrekket gjør seg jo godt på den flotte modell

Men jammen tror jeg vi kan kle den også selv

Om man skal være litt småfin en Vakker men Kjølig Kveld

2 thoughts on “Værsågod Neste

Legg igjen en kommentar

