Aldeles Hjertelig Hjertestrikk

Aldeles Hjertelig Hjertestrikk

på Valentinsdagen tenkte jeg du fikk

Og Gratulerer til dere som har Dag i Dag

for det er det nemlig flere

av dem som  jeg kjenner som har

Mitt Hjertstrikkbidrag finner du her…

LOVELOVELOVE

for alle og enhver

Akkurat nå pågår nemlig en egen Hjertestrikk

Kampanje for kvinnehjertet i regi av LHL

Fra 8. februar og helt frem til kvinnedagen den 8. mars

oppfordres alle til å strikke hjerter og kle hele Norge med

strikkehjerter for å gi økt kjennskap til hjertelig hilsen-kampanjen.

Bidraget mitt er LoveLoveLove

ei gratis strikkeoppskrift til dere alle

Så strikk i veg, av hjertens lyst

og skriv gjerne en hilsen i kommentarfeltet

om hva du gjør både med det ordentlige levende

og med strikkehjertet ditt

Hjertelig Hilsen

Hjertestrikk

-jeg har foressten også bestillt meg en pins

Legg igjen en kommentar

