EMS Design på OFA 2012

Vel tilbake etter ei hel uke i Hovedstaden

Oslo Fashion Awards 2012

var et særdeles trivelig arrangement

Litt mer intimt enn i fjor

Litt mindre folk

Catwalken var fjernet

for første gang i Norge

det er den nye trenden der ute i verden

og modellene kom oss alle så mye nærmere

Her står jeg med min Nessieprakt rundt halsen dandert

Ikke always så fotogen men så er jeg da heller ingen modell

Veldig mye bra Norsk Design

Veldig mye Fint og Interessant

OFA hedrer norsk Kvalitetsdesign og

norske motebutikker i det ganske land

som satser på kvalitet og egenart

Modellene ser glade, sunne og friske ut

og hele arrangementet er bare Kjempebra

OFA har visjoner om å ivareta

Så Takk skal dere ha for Nominasjonen

til årets fagpris og for at EMS Design

nok en gang fikk lov til å delta

Har for første gang forsøkt meg på YouTube

 og lastet ned mobilvideoen her

Så vil jeg i de kommenede dager

også presentere de enkelte klær

en etter en slik at strikkespinnleserne selv

får se og vurdere og etterhvert også strikke

VELKOMMEN

OG RIKTIG

GOD FORNØYELSE

http://youtu.be/888RmxOmT6I

4 thoughts on “EMS Design på OFA 2012

  1. Mye fint der ja 🙂 og var litt morsomt å se at «modellene» ikke var vanlige magre på stiletthæler. Disse hadde ikke lært å gå catwalk ordentlig engang, og det var jo bare perfekt etter min mening :):)

Legg igjen en kommentar

