Iskald GodHelg og et par praktiske opplysninger

Først og Fremst vil jeg ønske dere alle

Ei riktig GOD (mendogiskald) HELG

Så vil jeg herved Opplyse om:

Butikken er ÅPEN til Vanlig tid imorgen Lørdag 04.02.12

Neste uke stenger jeg hele uka Ettersom jeg skal vise frem

en liten smakebit av en strikkekolleksjon

på Oslo Fashion Awards 2012

Men fortvil nå ikke, om du skulle få skikkelige strikkeabstineneser

mens jeg er borte, har vi laget en liten Kriseløsning

med noen aldeles herlige nye flotte farger sokkegarn

hos Fjellblomsten den uka jeg er borte vekk

Butikken for øvrig vil være Stengt

f.o.m. 06.02 – 13.02.2012

Alle henvendelser i Nettbutikken

besvares ASAP: så snart som overhodet mulig

og behandles fortløpende når vi kommer heim

Så vet du det og kan ellers bare følge med her eller der

eller her og her og der

GOD HELG

-måfortsattbare skyndemegog strikkeenda pittelitt-

-og så skaldetvisst pakkes og bakes og vaskes og..

Foressten Glemte jeg visst å Nevne følgende:

Neste Strikkekafè hos oss blir den tjuetredje

altså torsdag i vinterferieuka klokka atten

så kan du krysse av kvelden og torsdagen før det

den 16. 02 skal jeg til Sørli på strikkekafè

så vet du det med

og er hjertelig

VELKOMMEN og FORTSATT sitteinneog fyre GOD HELG!!!

Helt Helt til Slutt Må jeg Bare si FY FY FY  !!!

til deg som stjal bilen til bæstesøstra mi

på Lillestrøm i går kveld

FY FY FY skamme seg skikkelig og værsågod

å levere den tilbake nå og med det samme!!!

-uten en skramme og med alt som er inni-

Tvilsomt at du som stjal leser strikkespinn,

men kanskje noen lesere som har sett noe

utenfor Lærern Trafikkskole etter kurstid i går kveld,

her prøver vi nemlig alle muligheter

for makan til frekkassseri og respektløst F&//¤¤*JJ¤3″  TJUVERI!!!!

5 thoughts on “Iskald GodHelg og et par praktiske opplysninger

  1. Lykke til fra meg også. 😀

    Blir nesten litt anpusten av å lese her, for det skjer så mye på en gang. Men det er jo GØy også da.

Legg igjen en kommentar

