BACKSTAGE…

trodde du alt var klart?

-her strikkes det fortsatt med rimelig stor fart-

det er jo faktisk litt over et døgn igjen

til alt MÅ være klappet og klart

her er det

BLUE BLUE MONDAY

eller var det tirsdag eller torsdag,, ja visst

-voldsomt hvordan tida gikk-

men denne har du vel sett før?

HIHROKHen skal iallefall være med til storbyen

den er nemlig ferdig både strikket og strøket

 skal bli fryktelig spennende å se hvordan de kler den på

det er nesten som et show i seg selv

ja, det er visst allerede på mandagskveld!

Men æsj, hva er det vi har her?

en god gammeldags real strikkefeil

er det visst jammen det er!

og ikke nok med det

hva er det egentlig jeg har holdt på med?? !!!

her finnes det nemlig enda en feil

akkurat nesten på samme sted

¨

det er iallefall for sent å rekke opp

så da får vi ta å jukse litt

med nål og garn er det ingen sak

her er det visst enda en som ikke er ferdig

han ligger paddeflat på stuegolvet

og venter tålmodig

-men deilig er han- supergod til og med-

og snill som et lam ettersom han

vet at han bare må ligge helt still og i ro

hvis han i det hele tatt skal ha en sjanse til no

som helst å bli ferdig slik at han får

være med å gå og vise seg frem

 så er det også sånn at vi har det litt kaldt og kjølig for tiden

-er visst ikke alene om det-foressten

men plutselig her så fant jeg igjen

et par maysokker som jeg nesten hadde glemt

så nå tripper jeg bare rundt og går

med strikkepinner nål og tråd

med herlige deilige maysokker på

og selvfølgelig har jeg alpakkabuksa mi på

den viker ikke fra meg et eneste sekund

ikke tale om at den får ta seg en eneste,

-ikke engang en lensmannsblund

ha en riktig flott torsdagskveld

på meg blir det visst nattarbeid

One thought on “BACKSTAGE…

Legg igjen en kommentar

