OFAstrikk på sitt beste

OFAstrikk på sitt Beste,

-eller Verste

alt etter hvordan man ser det

Vi stresser på og strikker det vi må

Og noe begynner da å ta Form

Tror faktisk nesten at jeg har litt Kontroll

Men spenningen stiger når alt skal settes sammen

om det faktisk stemmer og blir slik jeg har tenkt

Om plaggene passer, er også ett Spenningsmoment

Oppi alt dette var det tid og nødvendig med mobilfornying

og det krever jammen sin kvinne med tid og tålmod

for overgangen fra en gammel nokia til iPhone

er ikke bare bare for ei utålmodig kjerring som meg

«Hadde jeg bare vært fjortis

med masse dautid

til å teste og prøve

 igjen og igjen»

Av ren og Skjær Forfengelighet

tillot jeg meg til og med et deksel

som skulle stå i stil med veska mi

og som om ikke tida fra før var knapp nok

så satte jeg igjen igang en splitter ny blogg

veldig kjekt med et sosialt og uhøytidelig fristed

der iPhone kan brukes

bare jeg får lært meg det

(ermangalsåermangal-hvaskal duvel meddet)

og hvor mange blogger har jeg egentlig???

-den som bare visste det-

Men nå Snakker vi ikke mer om Det!

For i Kveld skal jeg Nemlig lage en Dusk!!!

One thought on “OFAstrikk på sitt beste

  1. Jeg tenker man av og til er mest kreativ og effektiv, når man har det travelt og egentlig ikke har tid til noe som helst – og jammen passer det til deg ser det ut for =)

Legg igjen en kommentar

