Stokk Stiv (og en mokkamuffin)

Når Stresset tar meg blir jeg Stokk Stiv

Det er nakke og skuldre som får det

Jeg har sågar en liten djevelsk engel som

tidvis bosetter og klamrer seg fast i venstre skulder

OG BLIR DER

Han kommer og går

som det passer ham selv

og minner meg på kveld etter kveld

at jeg kanskje rett og slett må

Huske å puste litt innimellom og

Jeg pleier over tid å psyke ham ut

Men noen ganger må det til sterkere krut(t)

Da trenger jeg en mann eller to

til å gnikke og gno

Og Fy så Vondt

Men etterpå blir jeg så God

og Føttene kan ismette seg Utesko

Så vandrer vi litt Gatelangs

Slik at hele hodet får Sjangs

til å puste og tenke

og nakke og  skuldre

igjen kan seg senke

Men Nå snakker vi ikke mer om det!

– vi Tar oss Heller en Muffin eller Cupcake ikke sant?

-ettersom det er lørdag og alt-

For jeg har nemlig innimellom gleden av

å sveipe innom denne grønne bloggedamen

som akkurat her hadde et CupcakeInnlegg,

som jeg syntes kunne vært verdt å lese for flere

du må bare følge linkene litt rundtomkring

Og Ha en Riktig så StrikkeFlott Lørdag!

Her er Min:

helt Ekte Sjokolade- eller kanskje heller mokka-Muffin???

Legg igjen en kommentar

