På Tampen

På Tampen av 2011

Har værgudene roet seg

Frosten kan vi håpe på

Skal legge ny og sikker is nå

Året som er gått har vært begivenhetsrikt

Både på Vondt og Godt

Fortsatt trenger vi litt Julelys

Et Hjerte med skrammer skal også få henge

Namdalsavisa bringer i dag nyheten om

EMS Designs OFA deltakelse i 2012

Karamellpuddingen står i Ovn

det er tradisjonsdessert hos oss

på den siste kvelden i året

Den ligger til avstemning her

sammen med Waldorfsalaten

Ellers har lirosa skrevet et dikt

i disse tider, som kanskje kan minne oss om

og gi litt støtte til dem som lider

Det er det ekstra mange som gjør denne jula

Sorgarbeide tar tid og er smertene er ikke forbi

selv om det går noe tid

Mine strikkerier dette år føler jeg har vært litt så som så

Men når jeg tenker meg om, ser jeg da selv at noe er gjort

Se bare her for Januar

Februar: OFA og Flettefeil

Mars: Ble jeg Nessiebitt

April: En litt sunnere blogg ble født

og noen Gale Kyllinger fikk plass i en kjøkkenklut

Mai:   En haug med heklekluter ble blant annet produsert

Juni: Joanns Spencer fikk nytt liv

 Juli: Pyntekant til TV-Sjal

August: Sydilletid

September: I disse tider ble montert

og kjekt å ha i Dameveska komponert

Oktober: Et helt spesiellt Miniskjørt

-og så ble jeg «bestemor»

November:   Hull I Hull RundtOmKringHals

og Fanakofta Ferdig

Desember:   Har vært litt Til og Fra Tid

Uten så mye strikk, derfor får du her et dikt

Elleve Bud om å Gjøre Ingenting

 Dessuten ser jeg nå, at 2011 slett ikke har vært så tamt

Mye er gjort og Mangt har skjedd

Så Takk for det gamle og Velkommen igjen i nytt år 2012

4 thoughts on “På Tampen

  1. Godt Nyttår til deg og dine.
    Gleder meg virkelig til å se resultatet av det du tar med deg på Oslo Fashion Awards – regner med det blir noe helt knall.

    Ha ett fint og kreativt år, og kanskje så ses vi en gang i løpet av året også – hvem vet.

Legg igjen en kommentar

