Strikkekafè og Julekuler

Du har vel lagt merke til at dagene Går?

Raskere og Fortere År for År

-virker det som…

TORSDAG 24.11.11

er det Akkurat og Bare

en måned igjen til JULaften, -Å kjære

Vene som tida flyr! -Er da langt fra Ajour!

Hos knitting.no møtes vi til Strikkekafè igjen,

for siste gang Dette året, Klokka Atten som Normalt

Denne gang skal Lena lære og vise oss

hvordan man strikker Julekuler

I tilfelle noen vil Det!

I fjor fikk jeg kun strikket Ei eneste Ei

Selv om jeg gjerne skulle ha strikket flere

-lurer foressten på, hvor den er nå?

Min fikk selvkomponert mønster med årstall på

Lurer litt på om jeg skal strikke ei totusenogellevejulekule nå?

Tror visst egentlig at det var det som var planen

Ei kule til hver Jul med Årstallet på

Tror jeg nesten jeg Må

Det kan vel være Overkommelig, selv nå?

midtitravlestetiden

I tillegg strikket og laget jeg Denne:

Godt Nyttårskule 2011

Strikket av Vamsegarn og brukes den dag i dag

Nyttårskula har faktisk gjennom hele året vært fremme

Som pute i senga til minsten, i huset, -når han skal sove!

Arne & Carlos sin julekulebok finnes fremdeles på lager

Et lite julegavetips, som kanskje Behager?

Uansett om du vil strikke kuler eller ei

Hjertelig Velkommen skal du Være

Til Avslappende, Uforpliktende,

Sosial og Trivelig StrikkeAtmosfære!

Legg igjen en kommentar

