Forhåndsprogrammert11111111

Dette blogginnlegget er forhåndsprogrammert

Til å bli Publisert

Hvilket vil si at forfatteren

som er meg

allerede har skrevet det ned

Flere timer før det blir publisert

Det er noe jeg normalt aldri gjør

For man vet jo aldri hva som kan skje

Det var bare Det

At jeg så inderlig gjerne ville se

Et innlegg som var datert

11.11.11

Klokka Elleve !!!

he he…

En fantastisk og enestående dato

-alle datoer er jo i og for seg enestående

men denne er jo unektelig veldig spesiell

Og så er jeg ikke hjemme !

Jeg er borte vekk, langt unna pc, nett og «slekt»

Derfor min gode venn tok jeg sjansen allikevel

Så krysser vi fingre og håper og ber

om at dagen i dag er en der intet ekkelt skjer

Og ikke i går heller

For da var jeg heller ikke hjemme

Eller på nettet tilstede

Så vet du det, du som har forsøkt å sende meg en mail

Men jeg lover å svare så fort jeg bare Kan

Og Strikkinga, den har jeg med

Så den skal du få se

Så snart jeg er tilbake på nettet

Ønsker alle strikkespinnleserne en god

111111

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

