Yippie Yhea; -gjett hva jeg har fått?

Se her, hva som lå i postkassa mi for noen dager siden:

YES YES YES!!!

Invitasjon til deltakelse på Oslo Fashion Awards 2012

Og se bare her hvilke bilder som er valgt ut i invitasjonsbrosjyren

Noen som kjenner dem igjen?

To av seks bilder fra Catwalken er mine design

Fantastisk, Utrolig , Herlig!

Må vel ærlig innrømme at jeg nesten lettet litt

da jeg oppdaget det

Av alle de superdyktige og flinke designerne i hele Norges Land

Å bli plukket ut av OFAjuryen nok en gang

Å få anledning til å delta for andre gang

Er en anerkjennelse SÅ STOR SÅ STOR

Noe jeg virkelig setter pris på

Det er vel lov å lette et par centimeter da?

Sveve noen sekunder før man lander

Det som faktisk kjennes aller best

Når man blir valgt ut i et slikt prestisjetungt konsept

Er at en liten bedrift som min som Holder til

Så langt unna Oslogryta som det kan gå an

Får mulighet til å vise seg fram

Med håndstrikkedesign som stort sett er tilgjengelig for alle mann

«Hva skal du gjøre for å overgå det hodeplagget du hadde sist?»

-var det ei som spurte

«Det vet jeg ikke»

-jeg kan nok ikke det, men jeg skal boltre meg i farger

og kreativ lyst, jeg skal skape og designe noe nytt

Det skal bli spennende!

Nå skal jeg bare samle «OFA-Teamet» mitt

Brette opp skjorteermer og slikt

Så vet vi hva vi har å gjøre

Ei god stund fram!

-og så snart jeg rekker det, skal det vanke ei strikkeoppskrift på deg også!

Ha en flott novemberkveld!

3 thoughts on “Yippie Yhea; -gjett hva jeg har fått?

  1. Gratulerer, det er skikkelig fortjent. Du lager masse flott, og så er det flott at «lille» store Lierne blir satt på kartet:)
    Kos deg masse med produksjon av nye kreasjoner, regner med at du kommer fram med masse stilig nok en gang.

Legg igjen en kommentar

