Strikkepinn og Duskespinn

Når man Kveld etter Kveld

Ikke får strikket NoE Selv

Får man ty til andres verk

Hvis man vil vise noe lell

 Kalenderen min for September

Var nemlig så svartskrevet

At man ikke kunne se datoene engang

Jeg innbilte meg nok ganske lenge

At Bare oktober Kom

Kom alt til å bli adskillig Roligere

Men slik gikk det ei

Om september var Svart

Vet jeg jammen ikke hva jeg skal si at Oktober Vart?

Tror rett og slett vi bare skal Tie

For lenge var jeg overbevist

om at Når baRe November kom

Skulle Alt Bli Så Mye Bedre

Vi har ikke før rukket å komme igang

Så Eksploderer det Nesten: PANG!

Godt da man har ei datter som Strikker Litt Iallefall;

Sjekk den KUUUULE dusken Da

Oppi Mitt Magre Strikkespinn

Kommer deisende en Skikkelig DUSKEPINN

BareVenteLittNåSåååå…

Legg igjen en kommentar

