Stemninger

Tenkte dere ville se

Et stemningsbilde

I dag ettermiddag Fra Lierne

Tåkedis og Solnedgang

På Kvelifjellet

Og så lurer du kanskje også på

Hva jeg egentlig holder på med

Strikkefletten fra forrige innlegg har fått seg en heklet Cocoonkant

Og ikke nok med det

Besøkstelleren der nede

Bikket før helgen over Tohundredetusen

Det er Aldeles Forskrekklig Gledelig

og Fullstendig Fantastisk Overveldende

Tusen Tusen Takk Kjære Du

Som besøker meg og leser mitt skarve strikkespinn

Det gleder meg stort og enormt at så mange har funnet veien hit inn

Jeg er både rørt og glad over at dere orker å lese mitt skribleri

Men tro nå bare ikke jeg har lettet og tatt fullstendig av

Eller at strikkespinnersken fullstendig har mistet munn og mæle

Selv om det er Fristende Selvfølgelig!

Mon tro om jeg kan friste deg litt i stedet

Her er nemlig en stemning til; Et par myke hekleruter så sæle

Med Sulka så fin Er Lirosaruta min heklet på nål nummer Åtte

Så nå kan du bare få lov til å gjette på

Hva alt dette egentlig skal bli

3 thoughts on “Stemninger

  1. Jeg skjønner godt at bloggen din har mange treff :-).

    Jeg -som ikke liker å strikke- blir i godt humør av å lese den, og den må jo være til stor inspirasjon for strikkere!

    • Fantastisk at du sier det:-) Tusen hjertelig TAKK! -og så har du jo også en veldig fin blogg selv, ønsker deg en riktig fin kveld:-)

Legg igjen en kommentar

