Definitivt!

Sommeren er definitivt over

For vår del!

Fjelltoppene har fått enda mer hvitt på seg i løpet av helga

Og mer skal det bli, så nå er allslags sommer- og herlig høsttid

Definitivt forbi

Her er foressten dagens strikkeri

Pepsis Hundegenser

er kommet bittelitt lenger

Og Spælsaugarnet er åpnet

Det vil si:

Banderolen er tatt av nøstet!

-det er ikke alltid at alt går så kjappt!

Så før jeg rigler meg til i strikkestolen i kveld

Skal jeg hente ut Arribasokkeoppskriften min lell

Dessuten trenger jeg å lete frem pinner

For de er da der aldri når jeg dem trenger!

Spiller igrunnen ikke hvor mange man har

Strikkepinnene har en forunderlig evne til å stikke av

Og bestandig er det bare akkurat dem du trenger

-som har gjemt seg, og ikke ligger der de skal lenger

Hønene har fått lovnad på Vinterlosji

Så nå er det bare Lighter

som fortsatt trenger og søker VinterHi

Så vet du om noen som kan passe ham i vinter

Gi oss et hint så vi slipper å putta ham i gryta

(-det ville nok uansett ikke gutta boys like-)

(-og garantert slett ikke spise!-)

Ellers er det bare å Huske på

Morgendagens StrikkeKafè

Alle er hjertelig Velkommen

Om Tupperwarene mine

skal jeg hos litt sunnere skrive

Og matoppskriftene som vi har planer om å servere

Smaksprøver på

de kommer kanskje i kvardagsmatbloggen de og!

Ønsker alle strikkespinnlesere en flott mandag!

Legg igjen en kommentar

