Hva mer man kan lage hvis man trenger en gave

Hva mer kan man lage

Hvis man trenger en Gave?

Ei fin lita Veske kanskje?

Med Innhold etter behag

Som kan falle mottakeren i Smak

Her har jeg sydd ei Vinveske

til et Trettiniårslag

-eller forressten var det visst egentlig en 29-årsdag!!!

«SORRY» at jeg glemte det!

-for jeg er så opptatt av å være ærlig.

Skulle selvfølgelig ha strikket ei slik

Men tiden strekker liksom ikke til

Det er mye raskere å sy enn å strikke

Og egentlig synes jeg vel kanskje

at de sydde er vel så fine

Verre enn å banne i kirka, kanskje?

å si dette når man blogger strikkespinn

Men det får bare briste eller bære

For ærlig skal man jo Være

Det er ganske enkelt og forholdsvis raskt

å sy ei slik veske

Må bare passe på at den er vid og høy nok

Å lage pynt på ei Vinveske

er heller ingen heksekunst

Å klippe ut et stykke som

forestiller et vinglass

kan hvem som helst bare gjøre

Så syr man det på foran med tett sikksakksøm

Veska forøvrig er sydd som et rektangel med fòr

og vatt som fyll, og en løpegang med snor oppe

Synes jeg er virkelig kjekt

Jeg liker så godt at man kan snurpe sammen det hele

Og benytta snora som håndtak, hvis man trenger å bære

Nå gjenstår bare å se om vinflaska passer oppi

Og Tenk!, – det gjorde den akkurat

Men før jeg gir den bort og stikker og går

Så bare MÅ jeg sjekke noe først

Om min gode venn

som er mitt daglige følge

Også kan få plass i slik ei veske

Og det gjorde den jammen også gitt

Så da spørs det om min Blender Bottle også må få seg litt

Veske

Uten vinglass utenpå

for det kunne jo kanskje virke litt mistenkelig på

Noen som kanskje så

meg gå rundt med denne sånn til daglig

Vil du vite mer om henne

har jeg skrevet noen ord her…

Og vil du sy ei Vinveske selv

så har jeg ikke laget noen spesiell veiledning til den

Du kan jo lese litt her eller der

og prøve deg litt

Men pass opp, det en fare for at du også blir sybitt…

Legg igjen en kommentar

