En liten miss

En liten miss;  -en times blings. Med bilen full av garn og tilbehør hadde jeg planlagt at jeg skulle være ute i god tid til onsdagens strikkekafè. Slik gikk det ei da jeg godt og vel halvveis på veien fikk en telefon fra arrangørene: «Edel Marie, Hvor er du? Det begynner klokka seks! » Opps uff hva? -og så jeg som hadde så god tid, jeg skulle jo rekke å pakke ut og dandere og ordne alt sammen før alle kom klokka sju!  Ja ja, med klampen i bånn (ikke helt foressten jeg turde ikke sette liv og lemmer til for å spare noen minutters kjøretid, men tenk det gikk akkurat, for damene sto parat, ved utgangsdøra med traller og åpne armer da jeg kom. Vi lesset ut og trillet inn da klokka var sju på seks. Så måtte jeg bare en snartur innom toalettet, og landet med et nødskrik hos alle de koslige strikkedamene klokka 17.59!

Det gikk bra, og tusen takk for at dere er så fantastiske, tålmodige og hyggelige og hjelpsomme!

Nå har jeg gjort om tidspunktet i blogginnlegget slik at jeg kan søke der neste gang og finne riktig tid!

Legg igjen en kommentar

