Hva Skjer???

Hva som skjer?

Dette!!!

Strikkedokkeboka til Arne og Carlos er kommet

Nydelig flott inspirasjonsbok

som overhodet ikke trenger å strikkes

men like gjerne kan leses og nytes

fra perm til perm….

Men akk, det var det visst flere som tenkte!

Før jeg rakk, å lese første side, og bare såvidt

raskt bladre igjennom noen få

Ble hele boka OKKUPERT

av hustandens minste og små!

Den gode gamle strikkebamsen kan ikke ta øynene vekk

fra de vakre strikkedukkene der inne

Slik fant jeg ham , da jeg kom heim fra jobb

Du og Du

-den boka kan jeg visst bare se langt etter…..

2 thoughts on “Hva Skjer???

  1. Det var visst rette boken for Bamse ja. Mange søte, langbeinte strikkedukker.
    Tror jeg hadde syntes at det var litt skummelt å ha Arne & Carlos sittende i sofaen jeg, men tenåringen min ønsker seg sånne. Hun får få boken og et sett strikkepinner.

  2. Å, den bamsen ligner på en mamma strikket til meg da jeg var lita! Broren min hadde en guttebamse og jeg en jentebamse. Min hadde et skjørt i blått og rosa som var strikket i et slags avansert skråmønster. Den var fylt med vanlig vatt som klumpet seg, og hodet ramlet hele tiden fram og tilbake. Men jeg elsket den. Jeg lurer på om den finnes et sted fremdeles.

Legg igjen en kommentar

