-og enda ei, og…

Jada jada, måtte jo sy meg ei strikkeveske og

For jeg strikker faktisk litt innimellom sydillen

Dessuten må jo ethvert strikketøy

ha si ega strikkeveske, ikke sant?

Og nå er vi jo starks i full gang

med høstlige møteaktiviteter

Symaskina er liksom litt vanskelig å smugle med seg da

Strikkinga er så mye greiere å ha

Veska er sydd etter samme mal som denne…

bortsett fra at den nye er litt finere og har fòr

Jeg har faktisk heklet ei mobilveske og

for det var det visst noen som ville ha

Og så må jeg få lov til å vise frem

Enda ei veske som søker et nytt hjem

Denne blir lagt ut for salg på Galleri Lierne

nå til Pe-Torsa-helga

Så kan du jo ta deg en tur innom hvis du vil

Men nå må jeg stikke,-

møter vet du….

Legg igjen en kommentar

