Snart Høst

Om vi liker det eller ei

Sommeren er på hell

Høsten kommer

Snart…

Med høsten kommer strikkelysten

Snikende også hos dem som

nesten aldri strikker

Mine strikkevegringsproblemer

holder på å løse seg opp

Her har jeg lagt opp til noe nytt

Tradisjonell Norsk Strikk

Fanakofte i Tynn Alpakka

Det blir bare så fantastisk deilig og flott

Du Store Alpakka kommer foressten straks

med en helt ny garnkvalitet

Alpakka og Ull med navnet Hverdags

ankommer min butikk en av de nærmeste dagene

Hverdags har samme strikkefasthet som Tynn Alpakka og Fin

men er rimeligere, rett og slett et hverdagsgarn

Jeg gleder meg sånn for jeg har planer om å strikke denne, med det…

Men vi får se, for jeg har også forhåndsbestillt denne boka

Så kan det nok hende det er en sjanse for at jeg blir bitt av det

Arne og Carlos sine bøker er om ikke annet fulle av inspirasjon

som kan være til glede for enhver

Så er det vel bare å si at etter at jeg blogget strikkevegring her forleden

er det mange som har kommet og snakket åpent om sine egne

strikkevegringsproblemer, noe jeg selvfølgelig setter stor pris på

Det hjelper å snakke om problemene, ikke sant?

En omsorgsfull, åpen og ærlig dialog

kan faktisk hjelpe noen over ei vanskelig kneik

eller ei tung tid

Det er uansett godt å kjenne at man ikke er alene

om å ha problemer eller vanskeligheter

Dessuten hjelper det å strikke,

bare man først kommer igang…

Legg igjen en kommentar

