StrikkeVegring

En uakseptabel og aldeles uvant tilstand

Som jeg aldri kunne forestillt meg at jeg skulle havne i

STRIKKEVEGRING !

Har ikke strikket på flere dager

uten en eneste abstinens

Er usikker på diagnosen og hvor alvorlig det kan være

Ingen av strikkeriene mine greier  for tiden å lokke meg med

Ei heller til å begynne på noe nytt

Høres ganske så alvorlig ut vil jeg si

Bare fargene frister meg

Ulike farger som er nydelige og gode sammen

Herlige garn som kan kombineres i det uendelige

Men selv ikke de greier å lokke frem

Strikkelysten i meg

Huff og huff hva skal jeg gjøre?

Mon tro om det finns råd mot slikt?

Heldigvis er jeg ferdig med noe

Vamsegarnsjakken min eller din

 f.eks. som jeg liker svært så godt

Enkel og god, særdeles ukomplisert

Og veldig passende i grått hufsende sommervær

Passer faktisk veldig godt til flere enn meg selv

så egentlig skulle jeg lagt opp til enda en allerede i kveld!

This slideshow requires JavaScript.

3 thoughts on “StrikkeVegring

Legg igjen en kommentar

