Kunstutstilling

I dag er det monteringsdag

Montering av

Namsen Laksefestivals Kunstutstilling

Laksfestival2011

Jeg gruer meg nok litt men gleder meg mest

Gruingen er nok mest en ørliten kribling

fordi jeg ikke har riktig alt helt 100 prosent klart for meg enda

Gleder meg til å møte de andre kunstnerne og se hvordan helheten blir

Veldig spennende å stille ut sammen med noen

Imorgen er det åpning

på Hotell Grong

ved fylkesmann Inge Ryan

Kl. 18.00

Du er hjertelig velkommen til utstillingen

der du får se arbeider fra

Halldis Sagmo og Sverre Seem jr.

i tillegg til min garn og strikkedesign

Nå skal jeg bare pakke og stikke

Ha det bra så lenge

Så treffes vi kanskje?

3 tanker om “Kunstutstilling

  1. Så spennende! Lykke til:-)

    Bor du på de traktene? Vi bodde på Øysletta i Overhalla da ungene var små. Datteren min er født på Namsos.

  2. Tilbaketråkk: Kunstutstilling på Namsen Laksfestival | ESAL Bloggen

Legg igjen en kommentar

