Bilstrikk

Strikker du når du kjører bil? Det gjør nemlig jeg

Ikke når jeg er sjåfør selvfølgelig, men som passasjer

Er det kjekt med et strikketøy Bare det ikke er for komplisert

 Bilstrikk må være slik at man bare kan strikke og strikke uten å tenke eller se

For man må jo på veien følge med og i baksetet der ting ofte kan skje

Et TV-Sjal er i grunnen ypperlig Bilstrikk Enkelt og greit

Her har jeg Bilstrikket ferdig ett

Veldig enkelt altså Ikke noe Hokus Pokus

Rett frem og tilbake på pinnen med et kast som økemaske

I begynnelsen av hver pinne

Helt til sjalet er stort nok eller garnet tomt.

Noen flere idèer på typisk passende Bilstrikk?

Legg det inn med link til innlegg!

Så får vi se hva dere andre driver med!



One thought on “Bilstrikk

  1. Jeg er veldig dårlig på å strikke på tur. Jeg blir dessverre veldig fort uggen og smådårlig om jeg ikke følger med på veien, og ofte kjører jeg selv. Strikke på fly kan til nød gå an :/

    MEN, strikketøy er selvsagt alltid med likevel, da man jo må benytte alle pauser til å strikke! =)

Legg igjen en kommentar

