Fy for en Vinglefant!

Og vinglefanten, det er meg

Tro det eller ei!

Se bare her, hva jeg har strikket

Nederste ermekanten med rosa

Så kom jeg plutselig på

At jeg likevel ville ha grå

Men dengang ei

Nå har jeg funnet ut at jeg kanskje skal ha brun

Og dermed står hele garnkurven for fall

Det er da vel lov å ombestemme seg eller?

Ja da ja da jada…

Mulig den bare skal få ligge litt

Det er så fælt om jeg angrer

etter at jeg har strikket mer en bare litt!

One thought on “Fy for en Vinglefant!

  1. Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min! 🙂 Gleder meg til å se hva det er du bestemmer deg for! 😀 God og kreativ sommer til deg også!

Legg igjen en kommentar

