Strikke eller blogge, Blogge eller strikke?

Valgets kval:

Strikke eller blogge? Blogge eller strikke?

Begge deler er artig, men strikker man ikke har man jo ikke noe å blogge om

Omvendt kan man saktens greie, Strikke uten å blogge det går jo fint

men så er det jo artig å blogge det man strikker også, ikke sant?

Og så er det jo spennende å kikke litt rundt for å se hva andre strikker på og

For det er en hel full bloggeverden av strikkere

som er med på å inspirere hverandre

ved velvillig å vise frem og dele sin strikkeinteresse og -glede med andre

Det er jo også nyttig og bra for dem som har lyst til å begynne å strikke

eller lurer på hva man skal strikke, eller hvordan man kan få det til

Ja takk, jeg vil begge deler!

Jeg vil både strikke og blogge!

Men i perioder når man ikke får strikket så mye

har man jo heller ikke så mye å bidra med

eller hva syns du om det?

Selv har jeg alltid med meg et strikketøy

uansett hvor jeg ferdes

Det kan jo nemlig hende jeg får noen minutter

i ro og mak

og da strikker jeg noen masker

Særdeles optimistisk og ganske urealistisk

puttet jeg i dag flere garnnøster med meg

enn det jeg strengt tatt hadde bruk for

Jeg tenkte at mens gutta boys var på fisketur

og mor skulle passe bålet og koke kaffe i paradis

så kunne hun kanskje i det minste greie å velge

hvilke farger det fremtidige og etterlengtede strikkeprosjekt skulle få

7 farger Finull skal det være

Skal jeg kanskje ta disse:

og i tilfelle hvilken av dem skal det være mest av?

Og hvem skal jeg utelukke?

Eller så har jeg også veldig lyst på disse:

Røros Lamull som er litt tynnere

men fint kan fungere på oppskriften

bare man passer på strikkefastheten

Med Lamull blir nemlig hele plagget litt lettere og veldig lekkert

Eller skal jeg rett å slett legge opp med blåfarger?

-det tror jeg nemlig også vil blitt veldig flott

Som du skjønner lider jeg fælt mens jeg spekulerer og lurer

og argumenterer frem og tilbake med meg selv

Men det er nok ikke synd på meg lell

for jeg har da alltids annet å gjøre

Nå er det foressten blitt senkveld så da ble det blogginnlegg

i stedet for strikkekveld i kveld

Ha ei riktig god og fin Sommernatt!

Legg igjen en kommentar

