FYogfyfyogfy! -men nydelig viltvoksende Orkidè

Og FY og FY nå er det Mygg- og Knott-tid

Jeg tok meg akkurat en liten skogstur

på let og søk etter litt inspirasjon

En hel sverm fulgte meg ganske så tett

nytteløst å løpe fra dem rett og slett

Da jeg vel var heime

så satt de der jammen og

og fløy og stod og beit og beit

Men dumme meg glemte sekk

så her er alt jeg fikk med meg

fra  min lille inspirasjonstur

Har du foressten sett for noen nydelige orkideer

De vokser villt her i fjellheimen

-og mange andre steder også foressten..

 her kan du foressten lese mer hvis du er interessert

Kan hende jeg tar en ny tur en annen dag

For dette holder bare ikke

Det blir i tilfelle et veldig lite spinnekunstverk

Dessuten mangler jeg fremdeles den rette inspirasjon til å komme i gang

En dag med vind skal jeg gå

å lete mer materiell

for når vinden blåser holder biterne seg unna

Ellers må jeg si at babysokkestrikking jammen var artig

Her har jeg lagt opp til ett nytt lite par

Det var nemlig akkurat litt mindre enn en halvpart igjen på Mirasolnøstet

Og så skal du få en liten hemmelighet

noe som jeg går og sikler på

men ikke riktig tør å legge opp ennå

Den er bare så utrolig lekker og flott

men så greier jeg ikke å bestemme meg hvilke farger jeg vil ha

Dessuten bare må jeg strikke ferdig vamsegarnsjakka og

OG TTT… !!!!

(tingtartid-klubben er jeg snart æresmedlem tror jeg)

Ha en finfin mygg-og  knottfull- eller -frikveld!

One thought on “FYogfyfyogfy! -men nydelig viltvoksende Orkidè

  1. Ja, fytti katta mygg og knott er fæææle altså! Men så var det denne naturen som vi (heldig vis) ikke styrer helt over da… De har helt sikkert sin nytte ;o)

    Gleder meg til å se hvilken farger du velger på jakken, for den var nyyyydelig!! Gode tradisjoner ispedd masse romantiske blomster og blonder blir topp ja!

    Ønsker deg ei riktig god helg! Snakkes plutselig ;o)

Legg igjen en kommentar

