Lørdag den 14. ..

Hva er vel egentlig lørdag den 14. å skrive om?

Dagen etter fredag den 13.? Liksom..

Bortsett fra det da, kanskje?

Hhmm, Vel vel

Måtte visst plukke med meg et garnnøste heim i dag og

Ble rett og slett for lite av det blå…

Fortsatt god REGNVÆROGISTINEHELG!!!

Foressten,

-når vi nå først er i gang,

så kan vi jo skrive littegrann kanskje?

Det blå garnet, er aldeles herlig å hekle med

Nydelig glans i det også

Se bare her:

Hva det er?

RIVER JEANS

100 % Bomull

Leveres i 50 g nøster / 105 m

Finnes i 5 ulike sjatterte nyanser

Jeg vet om flere som har strikket  seg golvtuer faktisk

Selv har jeg heklet en oppvaskklut

Og nå holder jeg på med noe helt annet

så hvis jeg får lov, så må jeg visst bare skryte litt

River Jeans er virkelig nydelig

Godt å jobbe med og akkurat passe tykt

Både til det ene og det andre.

Her, i mitt ferskeste hekleri

har jeg kombinert River Jeans og Petunia

Det fungerer helt fint

Så nå er det faktisk ganske greit at det regner

så surt og kaldt

Da kan man nemlig sitte ned

med sitt handarbeide

uten å ha den minste dårlige samvittighet

for manglende hagestell

Og; Ja, –det er Lirosaruta du ser snerten i,

-den kan nemlig brukes

til veldig mye forskjellig!

Fortsatt God Helg!

One thought on “Lørdag den 14. ..

Legg igjen en kommentar

