Litt sånn retro gryteklut

Jeg fortsetter med mine rester jeg

Uten å bli det minste lei

og jeg synes jeg er så grei

der jeg hekler

Pannebånd og luer og mobiletui i en fei

Dessuten er det så herlig

å minske et restegarnslager

For da kan man etterpå

med fryktelig god samvittighet

Kjøpe seg og begynne på noe helt  nytt

Så er jo utfordringen etterhvert med slike restegarnslager

etterhvert minker jo utvalget av farger

Så ender man kanskje opp med noe som man ikke synes passer

Men her ser du det som jeg trodde skulle bli veldig rart

En restegarns

nesten litt sånn retro

Gryteklut

Og den synes jeg faktisk ikke ble så verst

Nesten på grensen litt fin

(Ja ja, kanskje ikke direkte fin)

Eller hva?

Og det, er jo virkelig helt i ti(d)n!

Legg igjen en kommentar

