Gale Kyllinger

Man vet det er påsketid

Når (G)ULLONGEN min

kommer heim så blid

Med den ene påskekyllingen

etter den andre

Her er en fra i fjor:

De er så herlige

Jeg elsker dem virkelig!

Skikkelig ullete gullungekyllinger

Snart må jeg visst frem med

påskehøna mi!

Men før den tid

Skal noen strikkede

skikkelig

Gale Kyllinger

tørke opp på kjøkkenbenken min

Frem med sol- eller eggeplommegult

bomullsgarn

Tegne og strikke i veg

Mer eller mindre hel- eller halvgale

alle sammen

der de springer forbi

I rasende fart

Til og med sitrongul Zalo

har jeg investert i

Her er rett eller vrang

som man vil

Og mønsteret har jeg lagt ut til salgs i min

nyervervede Strikkespinnbutikk

Så løp og kjøp

og

Strikk i veg

Riktig flott og god, strålende

eller småhalvgal påske og sol! 

Ønskes alle som en!

En tanke om “Gale Kyllinger

Legg igjen en kommentar

