Å blogge litt her og der og litt lenger på strikkingami…

Hvis jeg ikke blogger her,

så kan det godt hende at jeg

blogger litt her, eller der…

 

For man har jo flere ting på hjertet

og mange jern i ilden

Må vite!

Eller så gjør man kanskje helt andre ting

Våren er som kjent møtetid  blant annet

Da kan det hende man får lurt med seg strikkinga si

Hvis det bare ikke er for mye å huske og konse og telle

Sjalet på pinnen vokser da litt

men ikke så fort som jeg vil

Jeg avslører det her:

Det er en Citron

lyseblå citron, tenk det,

så lekkert at man nesten ikke kan puste

blir det!

 

Maken min er foressten på tur heim

etter verdens tøffeste skirenn

Og det gikk jo ganske så bra

Han var så og si eneste nordmann

Og jeg gleder meg så

for han har lovet meg en gave

det er nok noe av det gjeveste noen kan få

Men det kan du bare få lov til å gjette på

Så citronen bør skynde seg å bli ferdig

 

Nå begynner det foressten å lukte så godt

Tror jammen jeg skal ta meg en bit

Og hvis det bli bra

blogger jeg det sikkert en dag.

Ha en aldeles flott tirsdagsnatt!

Med eller uten blogg!

One thought on “Å blogge litt her og der og litt lenger på strikkingami…

Legg igjen en kommentar

