Opplegg på gang

Nytt opplegg på pinnen

med Hacho

som beklageligvis

snart er helt og aldeles borte fra butikkhyllene

 

Og derfor kun har vært å skaffe i begrenset mengde

og fargeutvalg

en god stund allerede

 

 

Her har jeg greid å kapre meg noen få gjenværende nøster

i en tiltalende farge jeg kan bruke til mye

Men ettersom jeg er redd det blir for lite

for det tiltenkte prosjekt

har jeg tenkt å kunne spe på med herlig blå Baby Silk

-den nydelige blå BabySilkfargen

finnes nemlig også inni Hachonøstet mitt

Så dette kan jo bli riktig så lekkert

Hvis jeg får det til som jeg har tenkt

Det vet man nemlig aldri

før man er ferdig

for rett som det er

så finner jeg andre løsninger mens jeg holder på

Det er en glede i det og…

 

Mer opplegg er på gang,

se bare her:

Enda mer Hacho

-denne gang i kombinasjon med Mirasol

Jeg strikker et par:

På Kanten

med påskesolgul Mirasolpyntekant

Se så fint fargene virker på hverandre

Det er nesten som å trylle dette her

Mixe og trixe

og vips

så har man strikket seg et unikt plagg

og ingen andre kan lage eksakt maken

Det er jo helt spesiellt når man strikker med

håndfargede og håndmalte garn

For På Kanten

kan alle strikke

hvis man bare vil

Lykke til!

Legg igjen en kommentar

