30 minus og nei nei nei

Våknet i dag tidlig til 30 minus

heldigvis kom sola

med stigende utetemperatur

Riktig nydelig

men kaldt 

 

Utover ettermiddagen og kveldinga

da jeg begynnte å øyne enden på strikkinga mi

oppdaget jeg plutselig dette:

 

Ser du feilen?

Det gjorde nemlig ikke jeg

FØR NÅ!

Å NEI OG NEI OG NEI!!!!

Ser du den nå?

FY OG FY OG FY

Den er så grov at vi kan ikke la den gå

Er det virkelig mulig

ikke å oppdage det før nå

når ermehullene skal strikkes på

NEI NEI NEI!!!

Vurderer å slenge hele strikketøyet i en krok

så får det bare ligge der som straff

men garnet er jo så herlig

så jeg vil ikke bare at det skal bli liggende

Rekke opp?

SÅ MYE

-det blir jo som å starte på nytt igjen

Også nå da

nei nei nei

Vil ikke tenke på det akkurat nå

Late som ingenting og strikke mer

Nei og nei

Den får iallefall ligge til imorgen

så får vi se

Har en riktig urealistisk drøm

om at flettinga skal ordne seg selv i løpet av natta

Akkurat nå orker jeg iallefall ikke

GOD NATT!

Legg igjen en kommentar

