Ingen kvil på laurbæra

Slett ingen laurbærkvil

her i huset

 

Det strikkes for fullt

bare man har tid

til å sette rompa nedpå

 

Et lite barn ble født

mens vi var sørpå

og ethvert nyfødt barn

fortjener en heimestrikka barselgave

 

Miski i Mirasolserien

egner seg godt i så måte

100% Baby Lama

leveres i 50 g hesper à 75 m

Veil. pinnestr. 5 mm gir følgende strikkefasthet.

18 m x 24 omg. = 10 x 10 cm.

Miski er noe av det mykeste og deiligste håndstrikkegarn

jeg har stukket mine pinner borti

Nydelig godt å strikke med

og det ferdige plagget blir

rett og slett superherlig

 

En nyfødt babyvest i ribbestrikk

med falske fletter

strikker man på et par kvelder om man vil

Og maken for et herlig plagg,

nå er jeg igang med en voksen også

For dette vil jeg ha på meg selv

nå i vinterkulda

Ikke glem:

Show på Galleri Lierne fredag 25.02. Kl. 19.00

2 thoughts on “Ingen kvil på laurbæra

Legg igjen en kommentar

