Vel heime og vel overstått

Da var vi vel heime etter vel overstått

Oslo Fashion Awards

En herlig kveld med mye flott norsk design

til både inspirasjon og glede

 

Etter å ha levert alle plagg

var det bare å slappe av å kose seg

 

Tusen takk til arrangør og stylister

som lot meg slippe til

og som gjorde presentasjonen helt fantastisk

 

Takk også til alle som kom for å overvære

fra både fjern og nær

En stund følte jeg meg ganske litt forfulgt

av fotografen som knipset i veg 

hver eneste gang jeg satte meg

ned på golvet for å rote i veska…

Men som han selv sa: «-du har jo selv invitert oss»

Så sant så sant…

-godt man ikke er i medias søkelys konstant og hele tiden

For dette var jo bare moro

og modellene var et syn:

der de kom med håndspunnede og håndstrikka

og mer eller mindre kunstneriske

og fargerike plagg i fantastisk lyssetting

-med smil om munn…

 

Tusen tusen takk for en virkelig flott opplevelse!

Dette gjør vi gjerne igjen!

 Herlig og artig var det

hele kvelden

og  kjære familie og venner

som hadde vært på reisefot i mange og lange timer

for å overvære dette

Så utrolig godt å ha dere der

Det hadde ikke vært det samme uten

 

Neste fredag, den 25.februar, kl. 19.00

blir det visning av OFA-antrekkene på Galleri Lierne

Velkommen dit, det skal visst serveres

både ost og kjeks og mere til

så det ligger an til en trivelig kveld.

 

Og til deg som ikke fikk sett strømpene

for hodeplagget som tok all oppmerksomheten:

På galleriet lover jeg at modellene skal gå

mye saktere og nærmere enn i Oslo

(-helt merkelig det der, det føltes nesten som mine modeller gikk mye saktere enn alle de andre, noe de selvfølgelig ikke gjorde i virkeligheten)

og til og med kan du der få kjenne på…

hvis du vil..

og studere detaljene litt nærmere

For alle mine design inneholder detaljer

som ikke kommer like godt frem på langt hold

og det kan jo også være verdt å se

 

Til deg kjære strikkespinnleser

som ikke har anledning til å være tilstede på noen av delene:

Bilder skal komme så snart jeg får ordnet dem klare,

-og så kommer det visst noe i avisene til helga…

Legg igjen en kommentar

