Hummer og kanari

Jeg strikker og strikker

Deadline var egentlig i går

men så kom natta så fort

og søvnen trengte seg på

Snart er vi i mål

Med noen små justeringer i løpet av dagen

skal alle de 6 antrekk være visningsklare

Nydampet og fine

henger de med tilbehør i pose

Hummer og kanari

Hverdagslige bruksplagg og festplagg

Kunstneriske kreasjoner

En salig blanding

av alt fra håndspunnede garn til ferdige kreasjoner

der alt er gjort helt fra bunnen fra farging og karding av ull,

spinning av garn, håndstrikk og hekling

 

Noe er strikket på maskin

En jublende fargesammensmeltnig

ulike stilarter og materialvalg

Hele spekteret er med

men sammensatt etter en idè

Unike ja, og med mening og det til felles

at natur og miljø

og en naturlig og helhetlig tankegang ligger i bunn.

Noen små glimt har du nå fått se

Resten kommer senere

Og tusen hjerterlig takk for alle lykkeønskninger

jeg har fått

De tar jeg med meg 

for nå når det meste er klart

gleder jeg meg bare…

P.S. Husk at butikken blir stengt noen dager

-slik at evt. bestillinger blir liggende til vi er heime igjen.

God Helg og ha en fin morsdag på søndag!

One thought on “Hummer og kanari

Legg igjen en kommentar

