Med stormskritt og en invitasjon

Med stormskritt nærmer tiden seg for visningen i Oslo

Ikke alt er riktig klart

men nå er det like før

og noe begynner å ta form

Takket være gode hjelpere rundt omkring

Ellers ser jeg meg selv sitte eller kanskje stå å strikke til siste slutt

Når de smekre, kjekke og lekre modeller skal ikle seg mine design

trengs det muligens noen små justeringer også da

Trøster meg med og tenker at alt nok kler dem

men en viss nerve er det selvfølgelig i

om mine mål stemmer sånn nogenlunde

eller om vi må strekke å dra og sy inn og ut

før plaggene entrer catwalken med modellene inni

eller omvendt

Anne Marie får invitasjon med billett for to personer

som sendes med posten til deg

så treffes vi kanskje?

Fra En smak av Lierne kommer en hel delegasjon

så pass bare på når en hel gjeng med spenstige og flotte damer

entrer tigerstaden en mandagskveld

på selveste valentinsdagen

Det blir show og moro og fantastisk spennende.

Det arbeides i kulissene med et lite treff etter showet

-så der er dere alle «mine» hjertelig velkommen

hvis dere vil.

Men nå skal det strikkes!

Legg igjen en kommentar

