Fem før frokost

Overskriften sikter selvfølgelig til strikkeomganger

og ikke 5-om-dagen-frukt som noen kanskje kunne tro:

Fem omganger før frokost

og tre til lunsj

etter middag rekker vi ti eller tyve til

Så kommer kvelden

når huset er stille

da kunne vi strikke nesten så mye vi bare ville

Det er godt det!

Hverdagslykke vil jeg si!

 

Men hva skal det bli?

Det vil jeg ikke si

-ikke enda iallefall

-noen hemmeligheter må man jo få ha

en stakket stund der man strikker iveg og behandler seg selv

med helsefrembringende og beroligende strikkemedisin

som gjør fantastisk godt for kropp og sinn.

Og frukt ?…

-ja, det spiser vi attåt som lørdagskveldskos!

God Helg:-)

4 tanker om “Fem før frokost

  1. Så kjekk blogg jeg kom over da! 😀

    Lurte på,har du lyst å forklare meg hvordan du fikk til å få inn ravelry prosjekter og sånn her inne på siden din? Jeg får bare det ikke til!

    • Under Ravelryprosjektene er det link til prosjektknapp som du kan kopiere og lime inn i sidemenyen i bloggen din. Lykke til:-)

  2. Høres ut som balsam for sjelen. Jeg begynner enkelte dager svært tidlig på jobb. Da sitter jeg en snau halvtime, sånn ved fem-tiden om morgenen, og strikker.
    Beina godt oppå nabostolen og bikkja (hun er liten)liggende mellom føttene mine og sover. Lykke…..

Legg igjen en kommentar

