Mer kroppspleie og et aldri så lite gavetips

I helgen har jeg lagd et nytt kroppspleieprodukt

Med ekte og naturlig dødehavssalt

 Sprengt til bristepunktet av helsefrembringende mineraler

som visstnok nærmest skal være bra for absolutt alt

har jeg blandet grovt dødehavssalt

med eteriske oljer

4 ulike typer

med frisk duft og følgende egenskaper

i tillegg til dødehavssaltets egne:

Et vitaliserende og avslappende rosa

Et velgjørende, antiseptisk og beroligende fiolett

Et stimulerende, forfriskende og klarnende gult

Et oppkvikkende og forfriskende men også avslappende grønt

Har du lyst til å lage badesalt selv kan du gjerne bruke vanlig grovt havsalt

og blande inn noen få dråper eterisk olje som du får kjøpt på apoteket

Mitt blandingsforhold er ca. 15 – 20 dråper pr. 500 g salt

som røres og blandes godt inn i saltet

 

Hell badesaltet på en lekker krukke

og vips

har du en alle tiders herlig vennegave.

 

Nå er vel ikke dette akkurat strikkespinn

men sammen med «Hekleskrubb Massasjevott»

holder jeg meg såvidt innenfor

der jeg kroer meg i badevannet tilsatt en god slump nylaget badesalt

mens jeg skrubber og masserer kroppen med min heklede linvott

Om en stund stiger jeg opp

som et nytt og bedre menneske

Bare Vent!

Og til slutt, bare for å ha sagt det:

Jeg skal ikke gi bort alle disse

men legger noen av dem ut for salg i butikken

sammen med kjerringskrubbene

 

-men massasjevotten må du hekle selv altså!

(-unntatt du som ikke skulle lese dette…!!!)

Legg igjen en kommentar

