Tusen takk!

Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger

etter gårsdagens avisoppslag i Namdalsavisa

angående EMS Designs deltakelse på

Oslo Fashion Awardas design Presseshow

i februar 2011.

Det skal bli fantastisk spennende og når sant skal sies

både gleder og gruer jeg meg.

Når EMS Design er valgt ut som en av deltagerne på et slikt arrangement

føles det nesten som et løft og en anerkjennelse for alle spinne- og strikkekyndige som er med på å viderebringe en særdeles viktig del av kulturarven vår videre til nye generasjoner.

Derfor fikk Jan W. Schüssler også en rose i dagens avis.

 Enkelte av mine kreasjoner vil bestå av håndspunnet garn, 

noe jeg personlig er svært glad for å kunne få lov til å vise frem.

Enda gjenstår mye arbeid før alt er klart

Og helt klar blir jeg vel kanskje aldri.

Uansett hva man presterer er det alltid noe man kan gjøre bedre,

det handler om å være i utvikling

ikke stagnere

strekke seg mot nye mål 

strebe etter å bli bedre

også på det menneskelige plan.

Nå håper jeg noen av dere vil krysse noen fingre og sende meg litt ekstra energi

slik at jeg rekker å gjøre antrekkene ferdig og klare

for visning

om noen raske og få uker

til det blir februar.

 

I samme slengen vil jeg også gjerne benytte anledningen til å takke

 alle strikkespinnlesere

som besøker strikkespinnbloggen jevnt og trutt

og til dere som legger igjen kommentarer

det setter jeg stor pris på

Det føles helt fantastisk å få så mye besøk

og er helt klart en motivasjon for å fortsette bloggingen

Når besøkstelleren nå har rundet det svimlende tall femogsyttitusen

og året enda ikke er omme

må jeg si jeg føler meg både ydmyk og beæret.

Tusen hjertelig takk og velkommen igjen!

