Fra smått til stort

Får jeg lov, får jeg lov:

å vise Lirosas Heklerute:

 

 

Slik  kan det nemlig også gjøres.

Ganske kontrastfyllt etter å ha håndtert de bittesmå miniplaggene som er strikket på syltynne strikkepinner med megatynnt garn.

Fra smått til stort

og

omvendt:

Begge er heklet etter denne veiledningen

med håndspunnet garn.

Begge skal få plass på en vegg

tenker jeg

Må nå bare søke etter et passende oppheng.

I hodet ser jeg det klart for meg

så spørs det om virkeligheten vil det samme.

 

P.S.

Finnes det en god sjel som kunne tenke seg å oversette hekleveiledningen på Lirosaruta til engelsk og legge den ut på Ravelry vet jeg at det er noen som gjerne skulle villet hekle den. 

 

Legg igjen en kommentar

