Jeg har også strikket

Jeg har også strikket;

en raglangenser i går formiddag:

og en ribbestrikket bukse

i går kveld:

På morgenkvisten i dag, strikket jeg faktisk også et sjal:

 

Nå har jeg egentlig kjempelyst til å strikke

en bitte liten kofte i tradisjonsmønster også,

for selv om det er småtjon eller pirk,

så er det artig,

for det er ikke så mange masker

og arbeidet vokser så  raskt.

Og da

blir man jo også

fort ferdig.

Men det spørs nå altså om jeg kanskje heller skal konsentrere meg

litt om andre ting.

Det kan jo faktisk hende at jeg har annet å gjøre.

Vi får se, det er nemlig ikke alltid slik

at man kan gjøre akkurat bare det man har lyst til.

Legg igjen en kommentar

