Ingen lov

Det er vel ingen lov

som pålegger en å spinne spolen helt smekkfull,

før en gir seg vel,

og hespler garnet av eller?

 

 Det har iallefall ikke jeg funnet skrevet noe sted.

 

Fristelsen ble for stor så nå er jeg igang

med mitt fibersuppe-

eller wasteyarn/garn.

 

Det er sååå spennende

å

se

hvordan

det blir!

 

Kan

nesten

ikke

vente!

One thought on “Ingen lov

  1. Så spennende fibersuppegarn. Å ta vare på rester og gjøre bruk av dem er helt etter min smak. Nå venter jeg bare på hva tråden skal bli til…..

Legg igjen en kommentar

