Første steg

Det går litt smått for tiden men første steg er iallefall unnagjort,

nemlig nøstejobben.

Jeg er så heldig å eie opptil flere nøsteapparat,

så da går jo oppnøstingen som en lek.

Med en eldgammel garnvinde som fremdeles gjør nytten sin

og et gammelt sete med hull som jeg regner med er laget nettopp for denne,

nøster jeg flere T`ika-nøster med det samme,

 for jeg vil jo ha flere farger å velge imellom,

når jeg først setter igang med strikkingen.

 

Dessuten må man jo bruke litt tid på å se på de ulike fargene,

hvem som passer med hvem

og gutta boys skal jo selv få bestemme hvilke farger de helst vil ha på sine sommerluer.

Den ene hadde veldig lyst på blå og grønn

men var litt usikker på om de passet i lag.

Med bekreftelse på at jo blått og grønt passer faktisk veldig bra ilag

og det tror jeg blir veldig fint

var fargevalget greit.

Så nå er jeg igang, har nemlig både lagt opp og rekket opp og lagt opp igjen…

Legg igjen en kommentar

