Full Spole!

Da var vi i mål!

Spolen er absolutt helt full.

 

Ikke plass til en centmeter til.

Jo litt til hadde nok fått plass,

men de siste metrene måtte hjelpes manuellt inn på spolen

og om jeg hadde spunnet mer kompakte garn kunne den nok rommet mer.

 

Med en samlet vekt på litt over 900 gram

og tilsammen åtte ulike garn

må jeg si meg fornøyd.

Dette var spennende spinning og den nye plastikkrokken

er virkelig helt rå til å arbeide.

 

Nå skal garnbuntene vaskes og strekkes

og danderes og vurderes

og veies og måles

hver for seg.

 

Velbekomme!

2 thoughts on “Full Spole!

  1. Har ikke litt innsikt i spinning-, vasking- og strekkingverdenen. Er kun go på god gammle strikking og hekling. Men alikevell utrolig artig å følge med spinningen din.
    Gleder meg til å lese mer framover. Kanskje en ny verden kan åpne seg for meg 🙂
    Lykke til!

Legg igjen en kommentar

