Frieri til strikkespinnleserne

Som nevnt skal jeg i september dette år ha utstilling på Galleri Lierne med blant annet håndspunnede garn. Et av prosjektene skal symbolisere frivillig arbeid og dugnadsånd og herved vi jeg fri til deg kjære strikkespinnleser:

Finnes det noen av strikkespinnleserne som vil hjelpe meg?

Jeg trenger mange ulike små strikkeplagg som skal spinnes sammen i et unikt og fantastisk garn. Hele tanken er at så mange som mulig kan være med for å synliggjøre alt det fantastiske arbeidet som gjøres på frivillig basis rundt omkring. Jeg vil løfte hverdagsheltene frem på en måte.

Synes du dette høres artig eller interessant er jeg takknemlig om du vil spre informasjonen videre slik at alle som ønsker kan få anledning til å delta.

Praktiske opplysninger finner du her…

 

Legg igjen en kommentar

